6.10.11

06.10.2011



Hello! This past week went by so quickly! I hosted one Hungary exchange student here and we had a lot of fun walking in the Old town and sitting in the Irish pub. I really loved all this experience. At the beginning I thought maybe it's a mistake, but now I'm glad I did it. It was very interesting talking to some people in English or German while they didn't understand us at all. The best part of this project is that now I have a chance to go to Hungary in May or June! Excited!
I'm wearing top from New Yorker. Oxfords, jeans and cardigan from H&M.


Viimasel nädalal olen ma tegelenud oma ungarlasest vahetusõpilasega ja ma pean ütlema, et mulle väga meeldis see kogemus! Mul on olnud võimalusi varem ka võtta enda õpilase, aga ma alati mõtlesin, et milleks? Kuid ma olen õnnelik, et ma seekord mõtlesin ümber ja otsustain ikkagi kellegi võtta. Sain oma inglise keelt praktiseerida ja üldse suhelda nendega, kes inglise ega saksa keelt praktiliselt räägi. Päris põnev oli:D Parim on selle projekti juures see, et me saame neile mais või juunis külla minna!  Outfit: pluus New Yorker'ist, püksid, jalanõud ja kardigan - H&M'ist.

No comments:

Post a Comment